See this page translated into English using Google Translate.
For other languages, look at the bottom of the sidebar.

onsdag, augusti 27

Jacob Walfridsson - Skribent

Hejselihejselihejselihejsan! Mitt namn är alltså Jacob Walfridsson, och jag är nyligen invigd i den sekt som kallas MusicLogg. Jag är en grabb på 20 somrar som nyligen började plugga till Civilekonom på Linköpings Universitet. När det kommer till musik så har jag en kort pianokarriär samt en längre slagverkskarriär bakom mig, men jag har alltid lyssnat mycket på musik. Själva smaken är sådär tråkigt bred, såväl elektronisk musik som rock vibrerar in i mina öron.

I övrigt är det så svårt med presentationer av sig själv, men jag gillar att sitta vid datorn, vid tv:n, cykla, gå promenader, träffa trevligt folk och spela golf och andra idrotter som involverar bollar. På vinterhalvåret brukar jag även gå på gym. Men det klassar jag inte som något jag gillar! Hur som helst ska det bli väldigt trevligt att få ventilera de låtar som man varje dag nynnar på - kul att vi får lite läsare och kommentarer!

2 kommentarer:

Jacob Carlson sa...

Varför kommer man till lajv.se när man trycker på ditt namn? Lajvar du mycket?

LuleN sa...

Det har blivit så de senaste åren - man kan inte motstå ett lajv lite då och då!