See this page translated into English using Google Translate.
For other languages, look at the bottom of the sidebar.

måndag, augusti 25

Foo Fighters - Let It Die



Hejsan allihopa (everybody)! Nu gör jag debut här på den ansedda bloggen MusicLogg. Jag har en väldigt bred musiksmak, så jag hoppas att ni fyra läsare kommer att gilla åtminstone en tolftedel av vad jag tipsar om.

Foo Fighters, som ju bossas stenhårt av musikunderbarnet Dave Grohl, släppte 2007 skivan Echoes, Silence, Patience & Grace som har blivit en stor succé här i Sverige såväl som i övriga världen. Den mest kända låten därifrån är The Pretender, som också var förstasingel, men skivan innehåller enligt mig så många fantastiska låtar att jag här väljer ut en annan: Let It Die. Det är den låten jag har haft på hjärnan hela dagen och jag älskar hur den är uppbyggd. Så lyssna och njut för fulla muggar!

/LuleN

7 kommentarer:

Jacob Carlson sa...

Svingt bra låt!

LuleN sa...

Visst är det! Men varför har du typ Alaskas tidszon inställd på bloggen? :P

Jacob Carlson sa...

Ojoj, glömt att ställa in. Man ser mycket kreativare ut om man "lägger in" inläggen på morgonen.

LuleN sa...

Ja, det var ju en bra idé! Då kan folk tro att man är tuff och går på droger!

Är chefen nöjd med första inlägget förresten? 400 kr/inlägg va? Riktigt läcker layout/desgin btw :D

Anonym sa...

Såg dem live härom månaden... Kalas.
Kan dock inte påstå att det är mitt favoritband och heller inte den bästa konsertupplevelsen men svängde gjorde det iaf ;)

Jacob Carlson sa...

Tackar tackar Lul, inte riktigt så mycket. Du går som prao så kanske en godispåse i slutet av året.

LuleN sa...

Good enough for meeeee! :D