See this page translated into English using Google Translate.
For other languages, look at the bottom of the sidebar.

fredag, januari 2

EMIPRE OF THE SUN - Walking on a dream






Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen, Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen, Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen, Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen, Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen, Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen, Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen, Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen, Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen, Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen, Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen, Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen, Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen, Jag ska inte spela sönder denna trotts att det är den bästa låten i hela världen

1 kommentar:

Henrik sa...

Vad är de för musik?

- Nej, men de är så jävla bra! haha