See this page translated into English using Google Translate.
For other languages, look at the bottom of the sidebar.

söndag, oktober 12

Maskien

Hej, jag var i går natt på maskinens konsert i jkpg. En helt sinnes sjuktbra konsert där de inte bra avslöjade ett antal nya remixer, utan oxå ett antal nya låtar. Dessa kommer att släppas den 17 december tyckte jag att de sa.


Jag kan vittna på att det är Afasi och Frej som är maskinen. (jag tog i hand med dem båda)

Till slut så vill jag lägga ut en dunder varning för vissa låtar så som: psykopat och annorlunda. Dessa låtar är så bra att man inte vet vad man ska ta sig till, hypar, hoppar och tillslut får ett hårt slag i magen av någon våldtäcksman


  

2 kommentarer:

LuleN sa...

Det är väl inte bara A & F som är Maskinen?

* Frej Larsson (Slagsmålsklubben)
* Oskar ”Kihlen” Linnros (Snook)
* Herbert "Afasi" Munkhammar
* Magnus "Filthy" Lidehäll

Challe sa...

Nja, de var inte med på gigget i alla fall. och i petters "min klick" video så är dom bara två när bom säger maskinen (dom står på andra sidan en pool.)

Jag skulle lägga lite teorier om att Oskar (khilen) linnros och timbuktu var lite PR till alla som inte dansar låten, för att få in dom i gemet alltså.

Vad jag vet så är inte Filthy med i maskinen, har inte hört att det ska vara så heller.

Aja, skämt åt sido som frukthandlaren sa. Maskinen är tunga och deras album kommer att bli så stort att jag vet inte om jag pallar trycket. GAHH!