See this page translated into English using Google Translate.
For other languages, look at the bottom of the sidebar.

måndag, september 22

Zacke och Kihlen




Nu har jag längtat efter khilens album i typ ett år. Movits album bör oxå släppas snart men inte än, inte vad jag vet i alla fall. När jag googlade på kommande skivsläpp (vilket jag gör typ varge dag) så hittade jag denna låt på Whoa. Det är Zake och khilen som framför låten: Förlorad generation, och dessa gossar är så rara ett de bjussar på låten så det är bara att klicka här och ladda ned den.  

Om du har Mac som jag (yes! då fick jag det sagt), så får man inte ned den där men någonstans så finns det en fil som går i typ bitcommet.

Fred ut

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej :)

Du har bra musiksmak! Låten är fet!

Men du stavar fel på artistnamnen.

Zake ska vara Zacke och Khilen ska vara Kihlen.

Challe sa...

Kollade inte tryckte bara ctrl-c, ctrl-v

Ber ödmjukast om förlåtelse, skall inte ske igen. Har ju detdär med dysleksi(eller hur det nu stavas) att skylla på me.

kyss

Challe sa...

tackar även för komplimangen, ska fixa stavningen typ nu. kyss