See this page translated into English using Google Translate.
For other languages, look at the bottom of the sidebar.

måndag, september 1

Carl Axelsson- Skribent

Hej
Jag heter Carl Axelsson och bor för tillfället i Tranås där jag jobbar som idrottslärare. Gillar musik, då främst hiphop/elektro/shynt/inde.
Min historia som någon slags musiker går igenom 5år klarinett, 3år el bas och nu lägger jag många timmar i ljuset av min nya iMac, där försöker jag göra lite beats på GarageBand. Annars så gillar jag att åka skider, springa och åka skateboard.

Fred ut

4 kommentarer:

Jacob Carlson sa...

När kommer det några remixer upp på bloggen då?

Henrik sa...

frågan som egentligen ska ställas är när de kommer upp lite klarinett spel på bloggen?!

Jacob Carlson sa...

Ja när kommer det?

Challe sa...

hahah ja varför inte en kompromiss mellan de båda?